Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Nέα παράταση

Στον ίδιο ρυθμό εξελίσσονται τα δεδομένα, σε ό,τι αφορά στην υπόθεση των εξετάσεων γιά την χορήγηση διπλωμάτων άδειας οδήγησης σε ενδιαφερόμενους από την διεύθυνση μεταφορών και επικοινωνιών της περιφερειακής ενότητάς μας καθώς και την εβδομάδα που μας πέρασε ελάχιστοι ήταν οι εξετασθέντες.
Πληροφορίες φέρουν την κυβέρνηση έτοιμη να αναλάβει το αμέσως προσεχές διάστημα νομοθετική πρωτοβουλία, που προβλέπει την παραμονή γιά ακόμη ένα έτος του ισχύοντος καθεστώτος και να συνεχίζει την καταβολή του επίδοματος εξετάσεων εκτός ωραρίου, με στόχο την απάλειψή του αργότερα, όταν και αυτές καθοριστούν να διενεργούνται εντός αυτού.
Εως τότε υπομονή γιά μαθητές και εξεταστές.

Περισσότερα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Δείτε ακόμα