Γενικά

Η νέα διοικήση των εργολάβων ηλεκτρολόγων

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο του συνδέσμου εργολάβων ηλεκτρολόγων νομού Κιλκίς, με την ακόλουθη σύνθεση:

Πρόεδρος: Παυλίδης Λάζαρος

Αντιπρόεδρος: Ταγκαλίδης Αναστάσιος

Γενικός γραμματέας: Σιδηρόπουλος Αριστείδης

Ταμίας: Μπαβέλης Αναστάσιος

Σύμβουλοι: Παπαδόπουλος Παντελής, Συμεωνίδης Ηρακλής, Μουρατίδης Ιωάννης

Την ελεγκτική επιτροπή συγκροτούν οι Αναστασιάδης Ιωάννης και Νάκας Σάββας.

Αντιπρόσωποι στην ΠΟΣΕΗ εξελέγησαν οι Παυλίδης Λάζαρος και Σιδηρόπουλος Αριστείδης.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

«Περί πρωτοκόλου ο λόγος»

Πανταχού παρόν στο Κιλκίς ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας και πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτής […]