Γενικά

Η νέα διοίκηση των εργαζομένων στο ΓΝ-ΚΥ Γουμένισσας

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο του σωματείου εργαζομένων στο γενικό νοσοκομείο-κέντρο υγείας Γουμένισσας με την ακόλουθη σύνθεση:

Πρόεδρος, Ξενοφών Παπαλέξης

Αντιπρόεδρος, Μαρία Παυλίδου

Γενική γραμματέας, Ωραία Τάτση

Ταμίας, Γεωργία Λυμπέρη

Μέλος, Μιχαήλ Πασχαλίδης.

Περισσότερα

Περισσότερα από 11 εκατ. ευρώ οι χρηματοδοτήσεις του ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας σε έργα στην Π.Ε. Κιλκίς

Από την αντιπεριφέρεια Π.Ε. Κιλκίς εκδόθηκε το ακόλουθο ενημερωτικό δελτίο: «Ξεπερνά τα 11 εκατομμύρια ευρώ, το συνολικό ποσό της χρηματοδότησης […]

Δείτε ακόμα