Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Αναγκαία και τα δύο

Η πρώτη πράξη, που ακολουθεί μιάς εκλογικής αναμέτρησης, είναι γιά τις πολιτικές παρατάξεις η αξιολόγηση του αποτελέσματος και η αυτοκριτική.

Και εκεί στην ΝΔ ελπίζουμε, ότι θα κατανοήσουν σύντομα την αναγκαιότητα …και των δύο.

Εκτός και αν εκτιμούν ως επιτυχημένο το προχθεσινό αποτέλεσμα και, ως εκ τούτου, περιττεύουν τέτοιες κινήσεις.

Ιδωμεν.

Περισσότερα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

Δείτε ακόμα