Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Έξω πάμε …καλύτερα από μέσα

Καλά νέα από την περιφέρεια Κ.Μακεδονίας γιά τις περιφερειακές συμβούλους Κιλκίς, καθώς ορίσθηκαν η μεν Νατάσα Σωτηριάδου, της πλειοψηφίας, τακτικό μέλος στην επιτροπή ανάπτυξης, καινοτομίας και αγροτικής οικονομίας και στην επιτροπή ποιότητας ζωής, η δε Έφη (Γενοβέφα), της μειοψηφίας, μέλος στην επιτροπή ποιότητας ζωής.

Δύο παρουσίες γιά να υπενθυμίσουν, ότι “έξω πάμε πάντα καλά” ή, τουλάχιστον, “καλύτερα από μέσα”.

Περισσότερα

Νέοι και… ωραίοι

Ορισμένα αγροτικά θέματα και τα νερά του Αξιού που συνδέονται άμεσα βεβαίως και με τις αγροτικές καλλιέργειες συζητήθηκαν στην πρόσφατη […]

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Δείτε ακόμα