Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Να λάβουν θέση

«Καμαρώνουν» στο Χειμαδιό για ένα…. «κλεμμένο» Ηρώον!

Ισχύει στο έπακρον, εφ΄όσον έχει βάση η καταγγελία-διαμαρτυρία των κατοίκων του γειτονικού Κοιλαδίου, ότι το Ηρώον αυτό ήταν του δικού τους χωριού και «ξηλώθηκε», μεταφέρθηκε και τοποθετήθηκε εντελώς αυθαιρέτως στο πρώτο!

Και επειδή η αυθαιρεσία και ασυδοσία, εφ΄όσον σε οποιαδήποτε περίπτωση αποδεικνύονται, ταυτίζονται με την παραβατικότητα, ο δήμος Κιλκίς αλλά και το δημοτικό συμβούλιο οφείλουν να λάβουν επισήμως θέση επί του ανακύψαντος θέματος.

(Όσον και αν επί της ουσίας τέτοιες υποθέσεις «αγγίζουν», αν δεν υπερβαίνουν, και τα όρια του γελοίου!).

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα