Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Να κοπούν ΑΜΕΣΩΣ

«Εικόνα» στο Κιλκίς, κοντά στην διασταύρωση του δρόμου προς την Αργυρούπολη με τον παλιό δρόμο για την Τέρπυλλο, σε σημείο συχνής διέλευσης πεζών και οχημάτων.

Τι περιμένουν ο ιδιοκτήτης ή οι ιδιοκτήτες του οικοπέδου, γιά να τους απαλλάξουν από το ενδεχόμενο πτώσης των δένδρων, που έχουν γείρει τόσο επικίνδυνα;

Και αν αυτός ή αυτοί προς το παρόν δεν εμφανίζονται πουθενά, τι περιμένουν οι ιθύνοντες του δήμου να ενεργήσουν προληπτικώς;

Σε κάθε περίπτωση, το ζητούμενο είναι ένα: Κοπή αυτών των δένδρων «εδώ και τώρα», είτε απ΄λο τους μεν είτε από τους δε.

Πριν συμβεί ατύχημα ή, ακόμη χειρότερα, δυστύχημα.

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα