Πολιτική

Η νέα διοίκηση των εργαζομένων στο ΓΝ Κιλκίς

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο του σωματείου εργαζομένων στο γενικό νοσοκομείο Κιλκίς, με την ακόλουθη σύνθεση:
Πρόεδρος και ταμίας, Βασίλειος Τριανταφυλλίδης.
Αντιπρόεδρος, Στέφανος Σαρίδης.
Γενικός γραμματέας, Αχιλλέας Καλεμκερίδης.
Αναπληρωτής γενικός γραμματέας, Σάββας Σπυρίδης.
Μέλη, Ιωάννης Ισαακίδης, Πασχάλης Μασούρας, Δημήτριος Τουρσίδης.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]