Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

«Μπαράζ» απολύσεων συμβασιούχων

Την ώρα που οι αποφάσεις των Επιτρόπων ανά την Ελλάδα σε σχέση με τους συμβασιούχους είναι αντιφατικές, ζητήματα ανακύπτουν από τη στάση ορισμένων δημάρχων που δείχνουν αρνητική στάση και υπογράφουν απολύσεις.

Άλλαξε στάση αποφασίζοντας απολύσεις και όχι ανανέωση συμβάσεων των εργαζομένων ο δήμαρχος Δημήτρης Σισμανίδης, όπου είδε χθες στο γραφείο του τους συμβασιούχους και ανακοίνωσε σε δέκα τρείς από αυτούς (διμηνίτες) που συμπληρώνουν σήμερα 24μηνο ότι απολύονται, ενώ, όπως είπε ο κ. Σισμανίδης, ανάλογη θα είναι και η τύχη δέκα πέντε ακόμη συναδέλφων τους με 8μηνες συμβάσεις που συμπληρώνουν 24μηνο τον Ιούνιο.

Οι μόνοι που θα την “γλιτώσουν” είναι ακόμη είκοσι πέντε συνάδελφοί τους οι οποίοι δεν συμπληρώνουν 24μηνο την 31η Δεκεμρβίου 2017, οπότε και λήγει η παράταση των συμβάσεων τους, σύμφωνα με τον νόμο Βερναρδάκη.

Να σημειωθεί ότι και οι 53 συμβασιούχοι του δήμου Κιλκίς παραμένουν απλήρωτοι επί ένα τετράμηνο, καθώς ο Επίτροπος αρνείται να υπογράψει το σχετικό ένταλμα.

Τη στάση αυτή όμως φαίνεται ότι υιοθετούν και άλλοι δήμαρχοι ανά την Ελλάδα.

Περισσότερα

«Περί πρωτοκόλου ο λόγος»

Πανταχού παρόν στο Κιλκίς ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας και πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτής […]

Εύλογο ερώτημα

Τα της στατικής ανεπάρκειας του κτιρίου όπου στεγάζονταν μέχρι πρόσφατα το ΚΑΠΗ Γουμένισσας ήταν γνωστά στον δήμο Παιονίας από την […]

Δείτε ακόμα