Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

«Μνηστήρες»!

Πραγματική «σφαγή» έγινε από πλευράς των ενδιαφερομένων τεχνικών εταιριών γιά την επιλογή τους ως κατασκευαστριών στο έργο αντικατάστασης αμιαντοσωλήνων του δικτύου ύδρευσης περιοχών της πόλης του Κιλκίς, στο πλαίσιο συμμετοχής τους στην σχετική δημοπράτηση.

Ούτε λίγο ούτε πολύ αυτοί, που συμμετέσχαν στην δημοπρασία, έφθασαν τους …19 παρακαλώ, καθώς ως γνωστόν η περίοδος που διάγουν οι εν λόγω εταιρίες είναι των «ισχών αγελάδων».
Να φανταστείτε, ότι γιά να βρούμε την δημοπρασία που είχε περισσότερους «μνηστήρες» θα πρέπει να ανατρέξουμε στην εποχή της ….Πηνελόπης!

Περισσότερα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Δείτε ακόμα