«Θύμα» ….εμμονών

Σε όλο τον κόσμο τα μνημεία, ιδίως δε αυτά που μνημονεύουν πεσόντες σε εθνικούς αγώνες ή αλλιώς Ηρώα, τοποθετούνται κατά τρόπο, που και να μπορεί κάποιος να τα παρατηρεί από πολύ κοντά και συγχρόνως να διατηρεί από αυτά την διακριτική απόσταση, την οποία επιβάλλει ο στοιχειώδης σεβασμός σε κάθε τέτοιο χώρο.
Στην περίπτωση του Ηρώου του «αναπλασμένου» ….τσιμεντό«Κήπου»-πάρκου, πώς μπορεί να επιτευχθεί αυτός ο συνδυασμός;
Και ως πότε το συγκεκριμένο Ηρώον, ιδίως δε η ιστορική μεσαία στήλη του, θα «πέφτει θύμα» των αισθητικών (ίσως και ….ιδεολογικών) εμμονών κάποιων, στους οποίους κατά καιρούς ανατίθενται έργα αναπλάσεων;