Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

«Θύμα» ….εμμονών

Σε όλο τον κόσμο τα μνημεία, ιδίως δε αυτά που μνημονεύουν πεσόντες σε εθνικούς αγώνες ή αλλιώς Ηρώα, τοποθετούνται κατά τρόπο, που και να μπορεί κάποιος να τα παρατηρεί από πολύ κοντά και συγχρόνως να διατηρεί από αυτά την διακριτική απόσταση, την οποία επιβάλλει ο στοιχειώδης σεβασμός σε κάθε τέτοιο χώρο.
Στην περίπτωση του Ηρώου του «αναπλασμένου» ….τσιμεντό«Κήπου»-πάρκου, πώς μπορεί να επιτευχθεί αυτός ο συνδυασμός;
Και ως πότε το συγκεκριμένο Ηρώον, ιδίως δε η ιστορική μεσαία στήλη του, θα «πέφτει θύμα» των αισθητικών (ίσως και ….ιδεολογικών) εμμονών κάποιων, στους οποίους κατά καιρούς ανατίθενται έργα αναπλάσεων;

Περισσότερα

Νέοι και… ωραίοι

Ορισμένα αγροτικά θέματα και τα νερά του Αξιού που συνδέονται άμεσα βεβαίως και με τις αγροτικές καλλιέργειες συζητήθηκαν στην πρόσφατη […]

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Δείτε ακόμα

Η ηρωική απάντηση της Ψιλής Άμμου: Όταν ο Λοχίας Δημήτρης Καραβασίλης έδωσε μάθημα εθνικής αξιοπρέπειας στα στενά της Μυκάλης

Υπάρχουν σελίδες της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας που, αν και δεν περιλαμβάνονται στα σχολικά βιβλία, παραμένουν χαραγμένες με χρυσά γράμματα στη […]