Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Μήπως…ενοχλούσε;

Μετά τα έργα ανάπλασης στην περιοχή της πλατείας Χαριλάου Θεσσαλονίκης το επιβλητικό χάλκινο άγαλμα του «Έλληνα Ποντίου Πολεμιστή» θα κοσμεί την κεντρική πλατεία …της Νέας Σάντας.

Μία επιλογή σαφέστατα καλύτερη από το να αποθηκευθεί το εν λόγω άγαλμα γιά όσο καιρό θα διαρκέσουν τα έργα στην συγκεκριμένη περιοχή.

Μάλιστα θα μπορούσε να πει κανείς, ότι το άγαλμα «μετακόμισε» στον «φυσικο χώρο» του.

Ωστόσο επειδή από την κοινωνία τόσο της Θεσσαλονίκης όσο και του Κιλκίς δεν λείπουν και …οι καχύποπτοι μήπως το συγκεκριμένο άγαλμα με τον συγκεκριμένο συμβολισμό του …ενοχλούσε πολύ κάποιους στην συμπρωτεύουσα έτσι που αυτός να τους χρησιμεύσει ως το …ιδανικό πρόσχημα γιά να το «ξεφορτωθούν».

Αν η «μετακόμιση» ήταν προσωρινή τα ανωτέρω ήταν εντελώς ανυπόστατα.

Από την στιγμή όμως που είναι μόνιμη, αν μη τι άλλο, την δίνει την «τροφή» …στους καχύποπτους!

Περισσότερα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Δείτε ακόμα