Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Περάστε, αλλά μετά από πόσο χρόνο;

Για το έλλειμα προσσωπικού στο τμήμα διαβατηριακού ελέγχου στους Ευζώνους τοποθετήθηκε με διαδοχικά δελτία τύπου η ένωση αστυνομικών υπαλλήλων του νομού μας, επισημαίνοντας ουσιαστικά το αυταπόδεικτο για όσους χρησιμοποιούν την εν λόγω είσοδο και έξοδο από την χώρα μας.

Οπως έχει επισημάνει ουκ ολίγες φορές ο “Μαχητής” τα δεδομένα των διελεύσεων από τον επίμαχο μεθοριακό σταθμό, για μία σειρά από λόγους και αιτίες έχουν αυξηθεί κατά πολύ σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

Και δυστυχώς οι ολιγομελείς βάρδιες σε περιπτώσεις αυξημένης κίνησης δημιουργεί καταστάσεις αναμονής που δεν είχαμε συνηθήσει στο παρελθόν τέτοια εποχή ακόμη σε καθημερινή ημέρα.

Δυστυχώς οι πολλές αποσπάσεις αστυνομικών από τον νομό μας δημιουργεί προβλήματα στην στελέχωση τμημάτων που τυπικά δεν θα έπρεπε να υπάρχουν, αλλλά που ουσιαστικά “ζουν και βασιλεύουν” σε ορισμένα τμήματα και ένα από αυτά είναι και των Ευζώνων, όπου τα δεδομένα των διελεύσεων λόγω του προσεχούς εορταστικού δωδεκαημέρου θα αυξηθούν περαιτέρω.

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

«Λεκιασμένη»… επικράτηση!

Μπορεί η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ (προσκείμενη στην Ν.Δ.) να ήταν η νικήτρια στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου εκπαιδευτικών της […]

Δείτε ακόμα