Γενικά

Με την «ΙΝΤΡΑΚΑΤ» η ολοκλήρωση του δρόμου Νέας Σάντας – Κόμβος Ασσήρου

Για πρώτη φορά στην ιστορία του τόπου μας μία είδηση που αφορά την ολοκλήρωση εκτέλεσης ενός οδικού έργου «εθνικής σημασίας», όπως χρειάσθηκε να χαρακτηρισθεί για να προχωρήσει η έναρξη κατασκευής του, αυτό της οδικής σύνδεσης της Εγνατίας οδού με την περιφερειακή ενότητα του Κιλκίς, που ανακοινώθηκε εχθές με την υπογραφή της σχετικής σύμβασης μεταξύ της περιφέρειας και της τεχνικής εταιρείας «ΙΝΡΑΚΑΤ» αντιμετωπίζεται με τόση καχυποψία και επιφύλαξη.

Και πως να συμβεί το αντίθετο για ένα οδικό έργο που δημοπρατήθηκε το 2011, ξεκίνησε να εκτελείται ουσιαστικά το 2016 και μέχρι σήμερα έχει δοθεί προς χρήση μόνο το μισό περίπου στο τμήμα από το κόμβο Μαυρονερίου μέχρι την Νέα Σάντα, με το άλλο μισό να παραμένει ημιτελές και «ανοικτή πληγή» από πλευράς ασφάλειας μετακινουμένων και σε σχέση με την ώθηση ανάπτυξης που θα προσέδιδε η πλήρης παράδοση του.

Ένα έργο που συνδέθηκε με πολιτικές, αυτοδιοικητικές, εργολαβικές και δικαστικές διαμάχες και παρεμβάσεις, ακόμη και πρωθυπουργικές εσχάτως, όταν ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε επισκεφθεί το Κιλκίς και είχε δεσμευθεί για τις σχετικές εξελίξεις για να φθάσει στο σημείο να έχει μία νέα σύμβαση κατασκευής του μη ολοκληρωμένου τμήματος και αισιοδοξία ότι επιτέλους θα ολοκληρωθεί στις 30 Σεπτεμβρίου του 2025 δεκατέσσερα ολόκληρα χρόνια μετά την δημοπράτηση του και αν βεβαίως δεν διαψευσθεί και αυτό, όπως και τόσα άλλα σενάρια και εκτιμήσεις του παρελθόντος.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα