Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Ήταν …«το κάτι άλλο»!

Η Ημέρα του Νοσηλευτή (12 Μαϊου) γιορτάζεται εδώ και δεκαετίες στο νοσοκομείο Κιλκίς.

Ετσι, αυτοί, που παρέστησαν φέτος -και δεν ήταν λίγοι- σ’ αυτήν, καλύπτουν ευρύτατο φάσμα ηλικιών.

Και όλοι τους συμφωνούσαν: Η φετινή γιορτή, τόσο ως προς το περιεχόμενο όσο και ως προς την διοργάνωση αλλά και την ροή της ήταν …το «κάτι άλλο»!

Επειδή δε σε τέτοιες περιπτώσεις ο,τιδήποτε καλό φέρει συγκεκριμένη «υπογραφή» συγκεκριμένο …«κάτι άλλο» «υπέγραψε» η διευθύνουσα της νοσηλευτικής υπηρεσίας του νοσοκομείου Κατερίνα Αρβανίτη-Μηλαράκη, «ιθύνων νους» και «ψυχή» και «κινητήριος μοχλός» της εκδήλωσης.

Αυτονόητα τα εύσημα!

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα