Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Έλλειψη «λογικής»

Εν ολίγοις, επειδή έχουν «κεσάτια» τον Χειμώνα, οι ξενοδόχοι ζητούν πρόσθετες αργίες (ίσον …χαμένες ώρες) για τους μαθητές των δύο πρώτων βαθμίδων της εκπαίδευσης, ώστε αυτοί με τους συνοδούς γονείς ή κηδεμόνες, ήτοι ένα σεβαστό ποσοστό του ελληνικού πληθυσμού, να «πλημμυρίζει» τα χιονοδρομικά κέντρα και όλους τους προορισμούς χειμερινού τουρισμού!
Ακριβώς με την ίδια «λογική», που οι ιδιοκτήτες βυτιοφόρων βοθρολυμάτων, εξ αιτίας της αναδουλειάς τους, θα ζητούσαν από …όλους τους χρήστες βόθρων να καταναλώνουν …καθαρτικά ή αλλοιωμένα τρόφιμα ή …έναν περίδρομο στην καθησιά, ώστε να …αποπατούν συχνότερα και περισσότερο!
Θου Κύριε ή …έλα μυαλό στο κρανίο!
(ΥΓ: Κατά πως φαίνεται, οι συντεχνίες δεν «έφαγαν» μόνο την ρωμαϊκή αυτοκρατορία, όπως μάθαμε στην Ιστορία, αλλά και πολλά άλλα κράτη, κάτι που συνεχίσθηκε και συνεχίζεται και σήμερα, με το ίδιο το δικό μας να διεκδικεί πλέον …περίοπτη θέση ανάμεσα στα «ηχηρά» παραδείγματα!).

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

«Λεκιασμένη»… επικράτηση!

Μπορεί η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ (προσκείμενη στην Ν.Δ.) να ήταν η νικήτρια στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου εκπαιδευτικών της […]

Δείτε ακόμα