Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Δεν είναι… ο μόνος

«Σε ποιό σημείο βρίσκεται το θέμα και πού έχει «κολλήσει» η υπόθεση της ανάπλασης του κέντρου του Κιλκίς στο τμήμα της κεντρικής οδού 21ης Ιουνίου, από την διασταύρωση με Σόλωνος και 25ης Μαρτίου μέχρι την διασταύρωση με Ε.Βενιζέλου, Καλούδη και Γ.Καπέτα;» διερωτήθηκε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Λάζαρος Παρζαρτζικλής κατά την διάρκεια της συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου Κιλκίς της Τετάρτης 10.6.20.

Και δεν είναι… ο μόνος, που διερωτάται γιά την τύχη του συγκεκριμένου θέματος. Με την χρονική απόσταση από τότε που πρωτοτέθηκε αυτό το διερώτημα να διευρύνεται ολοένα και περισσότερο!

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα