Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Ακόμη …θα περίμεναν

Με παρέμβαση του κιλκισιώτη αντιπροέδρου της Helexpo-ΔΕΘ Λάζαρου Λαζαρίδη, πρώην γραμματέα της ΝΕ Κιλκίς του ΣΥΡΙΖΑ, επεκτείνεται το δίκτυο φυσικού αερίου στο Κιλκίς και η υποβολή των σχετικών αιτήσεων από τους κατοίκους όπως δήλωσαν εκπρόσωποι της ΔΕΠΑ θα αρχίσει την Πέμπτη 23.3.17.

Διότι, αν βασίζονταν στους βουλευτές του νομού, …ακόμη θα περίμεναν!

Θα συνέχιζαν να περιμένουν το «κατόπιν ενεργειών» μου των βουλευτών από το …2008!

Τότε, δηλαδή, που είχαν τοποθετηθεί οι αγωγοί φυσικού αερίου στην περιοχή!

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα