Γενικά

Ξεκίνησε γιά την νέα περίοδο το τμήμα παραστάσεων του ΛΕΚ

Ξεκίνησαν το Σάββατο 3.10.15, οι πρόβες του τμήματος παραστάσεων του Λυκείου Ελληνίδων Κιλκίς γιά την νέα περίοδο.
Στο σχετικό ενημερωτικό δελτίο αναφέρονται τα εξής:
«….Το πρώτο μάθημα ήταν ξεχωριστό. Ήταν μάθημα… «οικογένειας». Ύστερα από πρωτοβουλία του δασκάλου του τμήματος των παραστάσεων και των χορευτών, με το διοικητικό συμβούλιο του Λ.Ε.Κ. να στηρίζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την πρωτοβουλία αυτή, ανοίξαμε το σπίτι μας, τις αίθουσές μας, σε όλο τον κόσμο και ψήνοντας στον προαύλιο χώρο υποδεχθήκαμε τη νέα χορευτική χρονιά. Ήταν χαρά και τιμή μας, που ο κόσμος ανταποκρίθηκε σε αυτό το κάλεσμα, σε αυτή την ξεχωριστή πρόβα που διήρκησε έως πολύ αργά το βράδυ».

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]