Γενικά

Ξεκινά το έργο της συντήρησης κτιριακής υποδομής εξωτερικών ιατρείων του νοσοκομείου Κιλκίς

Από την διοίκηση του γενικού νοσοκομείου Κιλκίς ανακοινώθηκαν τα εξής:

“Μετά την επιτυχή διενέργεια διαγωνισμού, υπεγράφη με τον ανάδοχο η σύμβαση κατασκευής του έργου “Εργασίες συντήρησης κτιριακής υποδομής εξωτερικών ιατρείων του ΓΝ Κιλκίς”, αρχικού προϋπολογισμού 128.000 ευρώ, που προέρχεται από δωρεά του δήμου Κιλκίς.

Η συνεισφορά και βοήθεια της 4ης ΥΠΕ υπήρξε καθοριστική γά την εξέλιξη της όλης διαδικασίας, ώστε εντός ολίγων ημερών να αναλάβει εργασίες ο ανάδοχος και να πραγματοποιηθούν οι απαιτούμενες εργασίες συντήρησης, βελτιώνοντας με τον τρόπο αυτό τόσο τους χώρους, όπου παρέχονται υπηρεσίες υγείας προς τους πολίτες, όσο και τις συνθήκες εργασίας των εργαζομένων”.

Περισσότερα

Ανοιχτή επιστολή Επιμορφωτικής για το “ατυχές συμβάν” της αποχώρησης των Γεωργαντά-Κυριακίδη από την εκδήλωση της Θρακικής Εστίας

Ένα «ατυχές συμβάν», έλαβε χώρα κατά την εκδήλωση «Μάθε Τέχνη κι άστηνε» της Θρακικής Εστίας την περασμένη Κυριακή στο Συνεδριακό […]

Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]