Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Να κρατώνται οι παραδόσεις

Πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 31.1.16 η εκδήλωση της Θρακικής Εστίας Κιλκίς με αφιέρωμα στην ορθόδοξη γιορτή της Μητέρας μαζί με την καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο σεβασμιώτατος μητροπολίτης Πολυανής και Κιλκισίου κκ Εμμανουήλ, ο βουλευτής Κιλκίς Γιώργος Γεωργαντάς, ο αντιπεριφερειάρχης Ανδρέας Βεργίδης, ο αντιδήμαρχος Κιλκίς Δημήτρης Τσαντάκης, οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Πογέλης και Δημητρίου, ο πρώην δήμαρχος Κιλκίς Τάσος Αμανατίδης καθώς και πλήθος κόσμου, στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα για την ανάγκη διατήρησης της παράδοσης.

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα