Ελλάδα

Σερβία: Με ένα εμβόλιο δώρο και ένα γεύμα

Στη Σερβία ορισμένες ταβέρνες έχουν γίνει εμβολιαστικά κέντρα και μια εξ΄ αυτών αποφάσισε να αξιοποιήσει και τους δυο ρόλους της

Ένα επιπλέον κίνητρο για να κάνουν το εμβόλιο κατά του κορονοϊού έχουν κάποιοι πολίτες της Σερβίας. Ο λόγος για ένα δωρεάν γεύμα σε μια ταβέρνα!

Στη Σερβία ορισμένες ταβέρνες έχουν γίνει εμβολιαστικά κέντρα και μια εξ΄ αυτών αποφάσισε να αξιοποιήσει και τους δυο ρόλους της.

Έτσι, όπως ανακοίνωσαν οι ιδιοκτήτες της, σε περίπτωση που κάποιος πολίτης εμβολιαστεί σε αυτή, αυτόματα θα έχει το δικαίωμα να απολαύσει δωρεάν ένα γεύμα!

Περισσότερα

Μηνιαίος απολογισμός της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας στην oδική ασφάλεια

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας δημοσιεύει συνολικά στατιστικά στοιχεία που αφορούν σε θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης […]

Δείτε ακόμα