Ελλάδα

Από το κίτρινο επίπεδο κορωνοϊού στο πράσινο η περιφερειακή ενότητα Κιλκίς

Στο επίπεδο 2, δηλαδή το κίτρινο, του Χάρτη Επιδημιολογικού Συναγερμού ανεβαίνουν επτά περιφερειακές ενότητες.

Όπως ανέφερε κατά τη σημερινή ενημέρωση ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς, στο κίτρινο επίπεδο μεταφέρονται οι εξής περιφερειακές ενότητες: Γρεβενών, Ηλείας, Κέρκυρας, Αργολίδας, Βοιωτίας, Χαλκιδικής και Θήρας – εκτός των δήμων Θήρας και Ιητών που μεταφέρονται στο πορτοκαλί επίπεδο 3. 

Η Περιφερειακή Ενότητα Νοτίου Τομέα ανεβαίνει στο πορτοκαλί επίπεδο 3, από το κίτρινο στο οποίο βρισκόταν.

Ταυτόχρονα, στο πράσινο από το κίτρινο επίπεδο κατεβαίνουν οι περιφερειακές ενότητες Κοζάνης, Λέσβου, Πιερίας, Ικαρίας και Κιλκίς.

Η Νήσος Κέρκυρα και οι Διαπόντιοι Νήσοι (δήμοι Κέρκυρας και Διαπόντιων Νήσων, Βόρειας Κέρκυρας και Νότιας Κέρκυρας) και οι δήμοι Τροιζηνίας και Σαλαμίνας ανεβαίνουν επίπεδο και μεταφέρονται στο κίτρινο επίπεδο 2.

Οι δήμοι Σκιάθου και Κω πέφτουν επίπεδο και μεταφέρονται στο κίτρινο επίπεδο 2, ενώ και οι δήμοι Ικαρίας, Αιγίνης, Αλοννήσου και Σκοπέλου πέφτουν επίπεδο και μεταφέρονται στο πράσινο επίπεδο 1.

Περισσότερα

Μηνιαίος απολογισμός της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας στην oδική ασφάλεια

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας δημοσιεύει συνολικά στατιστικά στοιχεία που αφορούν σε θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης […]

Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]