Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Όχι γιά …δημοτικό συμβούλιο!

Χρειάσθηκε να κοπούν κάποια δένδρα στην Νέα Σάντα, επειδή από την ανάπτυξή τους προέκυψαν κίνδυνοι για την ασφάλεια ανθρώπων, οχημάτων, δικτύων ρευματοδότησης, υδροδότησης και τηλεφωνοδότησης κ.α.

Τα δένδρα κόπηκαν κατόπιν εγκρίσεως και αδείας του δασαρχείου Κιλκίς, συμφώνως προς τις επιταγές της κειμένης νομοθεσίας.

Σε κάθε τέτοια περίπτωση οι δημοτικές αρχές, εν προκειμένω του Κιλκίς, θα ήταν καλό να εκδίδουν ανακοινώσεις πριν κάθε κοπή δένδρων, με τις απαραίτητες διευκρινήσεις γιά τους λόγους, ώστε τέτοια θέματα να μην απασχολούν συνεδριάσεις δημοτικού συμβουλίου και στήλες του Τύπου και των ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης.

Δηλαδή, …την «χαρά κάποιων… «εκ συστήματος οικολόγων» ή… αυτοαναγορευομένων σε αποκλειστικούς «θεματοφύλακες» της ευαισθησίας γιά το περιβάλλον (και όχι μόνο).

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Δείτε ακόμα