Κοινωνία

ΚΝΕ: “Καθαρίζουμε τον λόφο του Αγίου Γεωργίου”

Εξόρμηση επ΄ ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος θα πραγματοποιήσει η ΚΝΕ την Κυριακή 5 Ιουνίου 2022, στις 9.30 το πρωί, στην περιοχή του λόφου Αγίου Γεωργίου.

Με σύνθημα “Καθαρίζουμε τον λόφο του Αγίου Γεωργίου” απευθύνη κάλεσμα συμμετοχής των νέων στην πρωτοβουλία της ΚΝΕ.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

«Περί πρωτοκόλου ο λόγος»

Πανταχού παρόν στο Κιλκίς ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας και πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτής […]