Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Γιατί όχι …όλο το καλοκαίρι;

Πέντε χρόνια τώρα αποδεικνύεται στην πράξη επιτυχής η μετά από πολλές δεκαετίες αναβίωση της θρυλικής «βόλτας» (ή …«νυφοπάζαρου») στην «καρδιά» του Κιλκίς δηλαδή στο τμήμα της κεντρικής οδού 21ης Ιουνίου μεταξύ των διασταυρώσεων με την Σόλωνος και την Ελευθερίου Βενιζέλου, κατά τις ημέρες της ετήσιας εμποροπανηγύρεως μεταξύ 7 και 11 το βράδυ.

Τι ή ποιός εμποδίζει λοιπόν το να πραγματοποιείται αυτή η «βόλτα» αν όχι καθημερινώς (το καλύτερο) τουλάχιστον τα σαββατοκύριακα και τις ημέρες που τα εμπορικά καταστήματα παραμένουν κλειστά τα απογεύματα, καθ’ όλη την διάρκεια του Καλοκαιριού (πχ από 1ης Μαϊου έως 30 Σεπτεμβρίου).

Τι ή ποιός εμποδίζει την διεύρυνση της χρονικής περιόδου αναβίωσης μιάς κατάστασης από την οποία ωφελείται η κοινωνική ζωή «παίρνουν ανάσα» κάποιοι κλάδοι της τοπικής οικονομίας και μένουν ευχαριστημένοι …οι πάντες;

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα