Γενικά

Κλειστά την Τρίτη όλα τα σχολεία στην Κεντρική Μακεδονία

Κλειστά θα παραμείνουν και αύριο Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2021 τα σχολεία όλων των βαθμίδων σε όλη την Κεντρική Μακεδονία, με νέα απόφαση του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολου Τζιτζικώστα.

«Λόγω του συνεχιζόμενου ολικού παγετού στο σύνολο της Κεντρικής Μακεδονίας και κατόπιν συνεννόησης με τους Δημάρχους των 38 Δήμων της περιοχής, την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία, την Πολιτική Προστασία, αλλά και τους επτά τοπικούς Αντιπεριφερειάρχες, αποφασίσαμε να παραμείνουν και αύριο Τρίτη κλειστά όλα τα σχολεία και οι παιδικοί σταθμοί στην Κεντρική Μακεδονία. Η απόφαση αυτή ελήφθη για να μην διακινδυνεύσουμε την ασφάλεια των μαθητών και των συνοδών τους εξαιτίας των ιδιαίτερα χαμηλών θερμοκρασιών και του παγετού», επισήμανε ο κ. Τζιτζικώστας.

Διευκρινίζεται ότι για την Τετάρτη δεν θα ληφθεί ενιαία απόφαση, αλλά θα ληφθεί απόφαση από κάθε Δήμο ξεχωριστά, αναλόγως των συνθηκών που επικρατούν σε τοπικό επίπεδο και πάντα με στόχο την απολύτως ασφαλή μετακίνηση των μαθητών και των πολιτών.

Περισσότερα

Στα «γρανάζια» της Κτηματολογικής γραφειοκρατίας μπλοκαρισμένοι δεκάδες ιδιοκτήτες ακινήτων στην περιοχή του Σκρά

Λόγω εκκρεμούς εν αναμονή απόφασης του Κτηματολογίου ότι δεν τα διεκδικεί το Ελληνικό Δημόσιο Στα γρανάζια της γραφειοκρατίας εκκρεμεί το […]

Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]