Πολιτική

ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ, σαν τρείς σταγόνες νερό… και στην αντιεκπαιδευτική πολιτική

Την ώρα που σύσσωμος ο κλάδος των εκπαιδευτικών δίνει έναν μεγάλο αγώνα για τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών, την υπερασπιστή της παιδαγωγικής του υπόστασης, την πραγματική αναβάθμιση του σχολείου με βάση τις σύγχρονες ανάγκες και τις δυνατότητες της εποχής μας, απέναντί του δεν βλέπει μόνο την κυβέρνηση της ΝΔ, αλλά και τους συμπαραστάτες της κάθε φορά που «στριμώχνεται».

Οι δηλώσεις των βουλευτών του Κιλκίς, Π. Παππά (ΣΥΡΙΖΑ) και Σ. Παραστατίδη (ΠΑΣΟΚ) σε πρόσφατη τηλεοπτική εκπομπή, ακριβώς τις μέρες που η κυβέρνηση και το Υπ. Παιδείας έσερνε για 13η φορά τους εκπαιδευτικούς στα δικαστήρια είναι αποκαλυπτικές της στάσης και του ρόλου τους.

«Εγώ είμαι υπέρ της αξιολόγησης, και το λέω, είμαι αναφανδόν υπέρ της αξιολόγησης» (Σ. Παραστατίδης, ΠΑΣΟΚ).

«Αυτό που συμβαίνει στην εκπαίδευση, στους δασκάλους, δείχνει μία κακή οργάνωση του συστήματος της αξιολόγησης» (Π. Παππάς, ΣΥΡΙΖΑ).

«Να δεχτούμε όμως την αξιολόγηση επί της αρχής και επί της ουσίας» (Θεοχάρης, ΝΔ).

Εύλογα και η δημοσιογράφος της ΕΡΤ κατέληξε στο συμπέρασμα: «Εγώ κατάλαβα ότι δεν διαφωνεί κανείς με την αξιολόγηση».

Κι εμείς αυτό καταλάβαμε!

Και τα τρία κόμματα (ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ) και οι βουλευτές τους, δεν βρίσκουν να πουν κουβέντα για την υποχρηματοδότηση της παιδείας, τις ελλείψεις εκπαιδευτικών, τους 50.000 αναπληρωτές, τους νεοδιόριστους που δεν τους μονιμοποιούν, για το πρόγραμμα σπουδών που οδηγεί στην ημιμάθεια, για τα κτιριακά προβλήματα, για τους μισθούς των εκπαιδευτικών που είναι μικρότεροι από το 2009. Για την προώθηση της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, όμως, διαγκωνίζονται ποιος είναι καταλληλότερος να την υλοποιήσει.

Δεν βρίσκουν να που τίποτα γιατί και οι τρεις αντιμετωπίζουν την παιδεία ως εμπόρευμα που πωλείται και αγοράζεται, ως κόστος για το κράτος, και ως πεδίο για να κερδοφορούν διάφοροι επιχειρηματικοί όμιλοι. Γι’ αυτό και για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια ταυτίζονται οι θέσεις τους.

Γι’ αυτό και είναι υπέρμαχοι της «αξιολόγηση», γιατί σκοπός της δεν είναι η βελτίωση της εκπαίδευσης, αλλά η μεταφορά ευθυνών σε εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές, η αυτονομία του σχολείου ώστε το ίδιο να αναζητά οικονομικούς πόρους, εκπαιδευτικούς, να αποφασίζει ακόμα και για το πρόγραμμα σπουδών. Σκοπός της είναι η κατηγοριοποίηση των σχολείων.

Βέβαια, όλα αυτά δεν προκαλούν καμία εντύπωση πλέον, από τη στιγμή που στη βουλή το ΠΑΣΟΚ ψηφίζει το 70% των νόμων της ΝΔ και ο ΣΥΡΙΖΑ το 50%, ενώ στην Ευρωβουλή ψηφίζουν από κοινού πάνω από το 80% των οδηγιών της ΕΕ.

Η λύση βρίσκεται στο δρόμο του αγώνα για μόρφωση, δουλειά, ζωή με δικαιώματα, σε ένα πολύ πιο δυνατό ΚΚΕ και στις Ευρωεκλογές.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Αικ.Παναγιωτίδου-Φραγγίδου: «Καθοριστική και στον νομό η συμβολή του ΕΕΣ στην διάδοση της εθελοντικής αιμοδοσίας»

Τον τελευταίο καιρό παρατηρείται έντονη κινητικότητα στον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό, σε επίπεδο περιφερειακής ενότητας ή νομού Κιλκίς. Ειδικότερα, το περιφερειακό […]

Φωτοσχόλιο

Συνάντηση Σούλη Καζαντζίδη και Γιώργου Αυτιά μετά την ανακοίνωση των υποψηφίων γιά της ευρωεκλογές