Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Το «φάρμακο» ….γιά την έδρα!

Διατηρεί το φαρμακείο του στο Παλαιό Γυναικόκαστρο, που όμως δεν συμπεριλαμβανόταν στους προορισμούς της περιοδείας του Κουτσούμπα.

Ετσι, ο …αναφανδόν ΚΚΕ Κωστάκης (Κωνσταντινίδης) ο φαρμακοποιός έσπευσε στο …«δύο βήματα» μακρύτερα Παλαιό, στο καφενείο του Άρη, γιά να δώσει το «παρών» στην προεκλογική συγκέντρωση του κόμματος, με ομιλητή τον γενικό γραμματέα του, με τον οποίο μάλιστα είχε εγκάρδιο διάλογο.

Φήμες, ότι αποκάλυψε σ’ αυτόν το «φάρμακο» γιά την …κατάληψη της τρίτης έδρας στον νομό τελούν ακόμη υπό έλεγχον!

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Δείτε ακόμα