Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

«Αν μπορείς… βγάλε την»

Έβλεπε ο Δημήτρης Κυριακίδης τον Αλέκο Σημαιοφορίδη να… «υποφέρει» με την μάσκα, κατά την διάρκεια παρέμβασής του στην συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Κιλκίς της Δευτέρας 31.8.20, του πρώτου με… υποχρεωτική την χρήση της, και κάποια στιγμή του λέγει, «αν μπορείς βγάλε την».

Σε… άλλο «μήκος κύματος» από τον… σεβασμιώτατο κκ Εμμανουήλ, που, κατά την διάρκεια πανηγυρικής τελετής σε ιερό ναό χωριού της περιοχής των Κρουσίων, μόνο που… δεν αποπήρε τους παρισταμένους «επισήμους» και εκπροσώπους φορέων, συμπεριλαμβανομένου του δημάρχου Κιλκίς, επειδή… φορούσαν την μάσκα εντός του ιερού ναού!

Περισσότερα

Νέοι και… ωραίοι

Ορισμένα αγροτικά θέματα και τα νερά του Αξιού που συνδέονται άμεσα βεβαίως και με τις αγροτικές καλλιέργειες συζητήθηκαν στην πρόσφατη […]

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Δείτε ακόμα

Η ηρωική απάντηση της Ψιλής Άμμου: Όταν ο Λοχίας Δημήτρης Καραβασίλης έδωσε μάθημα εθνικής αξιοπρέπειας στα στενά της Μυκάλης

Υπάρχουν σελίδες της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας που, αν και δεν περιλαμβάνονται στα σχολικά βιβλία, παραμένουν χαραγμένες με χρυσά γράμματα στη […]