Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

«Πονεμένη» ιστορία!

«Μόνο θλίψη προκαλεί το θέαμα μετρημένων στα δάχτυλα ..του μισού χεριού εργαζομένων στον δήμο Κιλκίς, να παιδεύονται ολημερίς με ένα λάστιχο να σώσουν το πράσινο στον «Κήπο»-πάρκο.

Είναι δυνατόν, έργο τόσων εκατομμυρίων ευρώ να μην διαθέτει αυτόματο σύστημα ποτίσματος;».

Η παρατήρηση από τον επικεφαλής του συνδυασμού «Λαϊκή Συσπείρωση» δημοτικό σύμβουλο Γιάννη Φαχουρίδη κατά την διάρκεια της συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου Κιλκίς της Πέμπτης 2.7.20.

Να ‘ταν το μόνο θλιβερό σημείο σ’ αυτό το … «εμπνευσμένο» έργο «ανάπλασης» (ο …Θεός να την πει!) της περιοχής «Κήπου»-πάρκου;

Ήδη, κατέχει στην πόλη του Κιλκίς τα πρωτεία ως του «μεγάλου» έργου, που μέσα σε τόσο μικρό διάστημα «έγραψε» τόσο «μεγάλη» …. «πονεμένη» ιστορία!

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

«Λεκιασμένη»… επικράτηση!

Μπορεί η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ (προσκείμενη στην Ν.Δ.) να ήταν η νικήτρια στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου εκπαιδευτικών της […]

Δείτε ακόμα