Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Κάτι είναι κι αυτό!

Σε ένα συμφώνησαν όλοι, όσοι μετέσχον στην διευρυμένη σύσκεψη της Κυριακής στο Πολύκαστρο, που προκάλεσε η νομαρχιακή επιτροπή του Κινήματος Αλλαγής και συζήτησαν γιά την προοπτική δημιουργίας δημοτικής παράταξης γιά τις προσεχείς δημοτικές εκλογές στον δήμο Παιονίας, ότι στο ψηφοδέλτιο των επικειμένων εθνικών εκλογών θα πρέπει να υπάρχει εκπροσώπηση από την Παιονία!

Κάτι είναι κι αυτό!

Εεε, Σάκη Τζούρτζο;

Περισσότερα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

Δείτε ακόμα