Πολιτική

Κ.Κιλτίδης: “Με αφορμή την απογραφή 2021 και τις έδρες”

Με αφορμή την απογραφή 2021 και την κατανομή των εδρών, ο πρώην υφυπουργός ΑΓΑΤ, Κώστας Κιλτίδης, ανήρτησε στην προσωπική του σελίδα στο facebook την παρακάτω δήλωση:


“Η Ύπαιθρος Χώρα ας ευγνωμονεί τον Κώστα Μητσοτάκη.

Δεν θα ξεχάσω ποτέ, όταν με φώναξε και μου ζήτησε να ενημερώσω τους νέους βουλευτές, για τον αγώνα που έπρεπε να δώσουμε στην αναθεώρηση του Συντάγματος το 2001, για την διατήρηση των εδρών με υπολογισμό και των δημοτολογίων.

Έτσι υπάρχει ακόμη η ελπίδα για επανακατοίκηση της ερημοποιημένης υπαίθρου.

Υπήρχαν πολιτικοί…”

Περισσότερα

Ιωάννης Παντικίδης: Το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Παιονίας λειτουργεί με απόλυτη διαφάνεια και σεβασμό στους δημοκρατικούς θεσμούς

Απαντώντας σε δημοσιεύματα και σχόλια που εμφανίστηκαν σε κοινωνικά δίκτυα, σχετικά με την λειτουργία του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Παιονίας, […]

Δείτε ακόμα

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]