Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Μία απλή κίνηση

Ως γνωστόν, στους δήμους έχει ανατεθεί η ευθύνη για την εκτέλεση των ειδοποιήσεων στους κτηνοτρόφους, για την καταβολή των τελών που αφορούν στα βοσκοτόπια.

Μάλιστα, επειδή αρκετοί εξ αυτών προέρχονται από άλλες περιφερειακές ενότητες, όπως συμβαίνει και στους δύο δήμους του νομού μας, η εγκύκλιος προβλέπει, σε περίπτωση που δεν βρεθούν για να ειδοποιηθούν, στην αποστολή συστημένων επιστολών.

Μόνον που επειδή ζούμε στην χώρα της «φαιδράς πορτοκαλέας» το σχετικό κόστος, ακόμη και αν υπάρχει να διατεθεί, δεν το εκγρίνει ο επίτροπος!
Μέγας είσαι Κύριε και θαυμαστά τα έργα σου!

Μετά πώς να μην συμφωνεί κανείς με τους εμπλεκομένους φορείς, που συνιστούν στην κυβέρνηση να συμπεριλάβει το εν λόγω κόστος μετά από σχετική εξουσιοδότηση των κτηνοτρόφων, ώστε να παρακρατείται με την κατάθεση του ΟΣΔΕ;

Μία απλή κίνηση, που και επιλύει το πρόβλημα και δεν προκαλεί πραγματικό πονοκέφαλο στα αγροτικά γραφεία των δήμων και τους υπεύθυνους για την λειτουργία τους, και όχι μόνον.

Περισσότερα

«Περί πρωτοκόλου ο λόγος»

Πανταχού παρόν στο Κιλκίς ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας και πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτής […]

Εύλογο ερώτημα

Τα της στατικής ανεπάρκειας του κτιρίου όπου στεγάζονταν μέχρι πρόσφατα το ΚΑΠΗ Γουμένισσας ήταν γνωστά στον δήμο Παιονίας από την […]

Δείτε ακόμα