Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Το… διαμετρικώς αντίθετο

Εν τάξει, αξιότιμε συμπολίτα, φταίει ο δήμος, όταν κάτι δεν «πάει» καλά με τον εξοπλισμό υποδομής του τομέα καθαριότητας.

Εν τάξει, έφταιγε ο δήμος όταν κατά καιρούς οι ρομποτικοί κάδοι απορριμμάτων είχαν τεθεί εκτός λειτουργίας.

Όμως, σε τι μπορεί να φταίει ο δήμος, όταν εσύ πράττεις το… διαμετρικώς αντίθετο, από αυτό που ορίζει η πολύ συγκεκριμένη οδηγία για την συγκεκριμένη χρήση και ομαλή λειτουργία ρομποτικού κάδου;

Αποθέτοντας, δηλαδή, σ΄αυτόν ό,τι… απαγορεύεται, όπως κλαδιά, χώματα, σκουπίδια «χύμα», νωπά κρέατα κ.ά.;

(Υπενθύμιση, λοιπόν: Μόνον οικιακά απορρίμματα σε ΚΑΛΑ ΚΛΕΙΣΜΕΝΕΣ σακκούλες στους ρομποτικούς κάδους, ώστε να… μην «χαλάνε» κάθε τόσο!).

Περισσότερα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

Δείτε ακόμα