Γενικά

«Παίρνει μπρος» η κατασκευή του τμήματος οδού Κιλκίς – Θεσσαλονίκης

Από την περιφερειακή ενότητα Κιλκίς ανακοινώθηκε, ότι εγκαταστάθηκε η ανάδοχος εταιρία «Αναστηλωτική» του έργου της κατασκευής του τμήματος της οδού Κιλκίς – Θεσσαλονίκης, από την Ν. Σάντα μέχρι τον κόμβο Ασσήρου.

Η εγκατάσταση των μηχανημάτων πραγματοποιήθηκε στο ύψος Λητής – Δρυμού και έχουν ξεκινήσει ήδη οι εργασίες για την κατασκευή της υποδομής του ανισόπεδου κόμβου, της νέας χάραξης προς την πλευρά του Δρυμού.

Στο πρώτο αυτό εργοτάξιο έχει μεταφερθεί ο ειδικός σιδηρούς εξοπλισμός των φρεατοπασσάλων, που θα στηρίξουν τη γέφυρα του νέου ανισόπεδου κόμβου.

Ο χρόνος αποπεράτωσης του έργου της οδικής σύνδεσης με τη νέα παράταση, ορίσθηκε στα δυο έτη από την ημέρα εγκατάστασης του αναδόχου.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Προβληματισμός από τις αποχωρήσεις των συμβασιούχων Εργασιακών Συμβούλων της ΔΥΠΑ Κιλκίς που χάνει το 1/3 του προσωπικού της

Σοβαρές επιπτώσεις στην εύρυθμη λειτουργία των τοπικών ΔΥΠΑ αναμένεται να επιφέρουν οι σταδιακές απομακρύνσεις των 727 Συμβασιούχων Εργασιακών Συμβούλων σε […]

Φωτοσχόλιο

Από την επίσκεψη του αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη στο Κιλκίς