Καταγγελία αναγνώστη για απαράδεκτες πρακτικές της Aegean Airlines

Ως καθημερινός αναγνώστης σας και ύστερα από προσωπική απαράδεκτη εμπειρία σχετικά με την Aegean Airlines, θέλω να καταγγείλω τις πρακτικές της, προκειμένου αυτές να δημοσιευθούν και να λάβουν γνώση οι δυνητικοί πελάτες της ΑΜΕΣΑ.
Παραθέτω παρακάτω τα στοιχεία που αφορούν την εν λόγω καταγγελία:
-Καλώ στις 16/5/2020 06:11 (πρωί) το 2106261000 προκειμένου να επιβεβαιώσω αν ισχύει και αν εκτελείται κανονικά η πτήση Α3 1151 από Σόφια (Βουλγαρία) προς Αθήνα στις 22/5/2020. Απάντησαν αμέσως.
Επιβεβαιώθηκε ότι γίνεται κανονικά μέσω συνεργαζόμενης εταιρείας της Bulgaria Air (αρ. πτήσης FB807) και ότι μπορώ να προχωρήσω σε αγορά του εν λόγω εισιτηρίου μέσα από το site της Aegean (από αυτό το site άλλωστε βρήκα την πτήση, προτιμώντας ελληνικά…). Όπως και έγινε λίγα λεπτά αργότερα χωρίς κανένα πρόβλημα.
-Στις 17/05/2020 16:40 λαμβάνω sms και email από την AEGEAN για την ακύρωση της πτήσης και τι μπορώ να κάνω. (Να σημειωθεί ότι μέχρι και αυτήν την ώρα που σας γράφω δεν απαντάει κανείς σε κανένα διαθέσιμο τηλέφωνο της AEGEAN.)
-Στις 17/05/2020 16:50 δοκιμάζω να κλείσω νέο εισιτήριο από το site της AEGEAN για την ίδια πτήση και το σύστημα κρατήσεων μου λέει ότι οι εν λόγω πτήσεις θα ισχύουν από 1/6/2020.
-Στις 17/05/2020 17:26 καλώ στην Bulgaria Air (+359 2 4020400) προκειμένου να επιβεβαιώσω ότι οι πτήσεις την συγκεκριμένη ώρα και μέρα εκτελούνται κανονικά. Σε ηχογραφημένο μήνυμα μου λένε λόγω φόρτου μπορείτε να απευθυνθείτε εγγράφως στο [email protected]. Επιβεβαιώθηκε εγγράφως με email ότι οι πτήσεις εκτελούνται κανονικά (απάντηση εντός 5λεπτών!).
-Στις 17/05/2020 17:45 καλώ στο 210 3530000 στις πληροφορίες του ‘Ελ. Βενιζέλος’ προκειμένου να επιβεβαιώσω ΞΑΝΑ ότι προσγειώνονται οι πτήσεις της Bulgaria Air κανονικά το οποίο και επιβεβαιώθηκε.
-Στις 17/5/2020 23:30 αναγκάζομαι να αγοράσω νέο εισιτήριο για την ίδια πτήση (FB807) μέσα από το site της Bulgaria Air το οποίο έγινε κανονικά με κόστος 134ευρώ (έναντι 119ε μέσω της AEGEAN) καθώς η ζήτηση ανεβαίνει, οι μέρες πλησιάζουν και προκειμένου να μην εγκλωβιστώ στο αεροδρόμιο της Σόφιας.
Υποβάλω τα παρακάτω ερωτήματα ως καταγγελία:
1ον) Εφόσον τα δρομολόγια εκτελούνται κανονικά μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας (Bulgaria Air) και εφόσον επετράπη η έκδοση των εισιτηρίων, που αποσκοπεί η ακύρωση των πτήσεων (όπως αναφέρει το site της AEGEAN) ΕΦΟΣΟΝ ΟΙ ΠΤΗΣΕΙΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ Η ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΤΟΥΣ;
2ον) Τι σημαίνει εξυπηρέτηση πελατών όταν από τις 16:40 μέχρι τώρα (00:30 της επόμενης μερας..) ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ;
3ον) Έχοντας υποβάλλει τα σχετικά παράπονα-ερωτήματα στις αντίστοιχες φόρμες επικοινωνίας του site της AEGEAN, πως μπορεί να εκληφθεί το γεγονός ότι μέχρι τώρα δεν απαντήθηκαν ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ BULGARIA AIR Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΕ 5ΛΕΠΤΑ ΕΓΓΡΑΦΩΣ!
Δηλώνω απογοητευμένος και προδομένος. Λυπάμαι αλλά θα απευθυνθώ στην STAR ALLIANCE (και όχι μόνο).
Ο συντοπίτης σας,
Απόστολος Δαμιανίδης
Προγραμματιστής Ενσωματωμένων Συστημάτων