Γενικά

Καταδρομικοί εμβολιασμοί σε πέντε κοινότητες του δήμου Κιλκίς την Τρίτη 2 Νοεμβρίου

Καταδρομική εξόρμηση για εμβολιασμούς θα επιχειρήσει σε πέντε κοινότητες του δήμου Κιλκίς την ερχόμενη εβδομάδα εμβολιαστική υγειονομική ομάδα του Κέντρου Υγείας Πολυκάστρου μετά από συνεννόηση με την 4η ΥΠΕ Μακεδονίας – Θράκης.

Οι καταδρομικοί εμβολιασμοί θα διεξαχθούν την Τρίτη 2 Νοεμβρίου με βάση το ακόλουθο ωρολόγιο πρόγραμμα:

– Νέο Αγιονέρι 10.00 – 10.45 (Αγροτικό Ιατρείο)

– Μικρόκαμπο 11.00 – 11.45 (Αγροτικό Ιατρείο)

– Νέα Σάντα 12.15 – 13.30 (Κτήριο Συλλόγου Γυναικών Νέας Σάντας)

– Χέρσο 14.00 – 14.45 (π. αναψυκτήριο)

– Μουριές 15.00 – 16.00 (Αγροτικό Ιατρείο).

* Οι ώρες προσέλευσης στους ενδιάμεσους σταθμούς είναι ενδεικτικές, όπως διευκρινίζει σε σχετικό ενημερωτικό έγγραφο η 4η ΥΠΕ, και εξαρτώνται από την προσέλευση των πολιτών και τις καιρικές συνθήκες.

Περισσότερα

Στα «γρανάζια» της Κτηματολογικής γραφειοκρατίας μπλοκαρισμένοι δεκάδες ιδιοκτήτες ακινήτων στην περιοχή του Σκρά

Λόγω εκκρεμούς εν αναμονή απόφασης του Κτηματολογίου ότι δεν τα διεκδικεί το Ελληνικό Δημόσιο Στα γρανάζια της γραφειοκρατίας εκκρεμεί το […]

Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]