Γενικά

Καταδρομικοί εμβολιασμοί σε πέντε κοινότητες του δήμου Κιλκίς την Τρίτη 2 Νοεμβρίου

Καταδρομική εξόρμηση για εμβολιασμούς θα επιχειρήσει σε πέντε κοινότητες του δήμου Κιλκίς την ερχόμενη εβδομάδα εμβολιαστική υγειονομική ομάδα του Κέντρου Υγείας Πολυκάστρου μετά από συνεννόηση με την 4η ΥΠΕ Μακεδονίας – Θράκης.

Οι καταδρομικοί εμβολιασμοί θα διεξαχθούν την Τρίτη 2 Νοεμβρίου με βάση το ακόλουθο ωρολόγιο πρόγραμμα:

– Νέο Αγιονέρι 10.00 – 10.45 (Αγροτικό Ιατρείο)

– Μικρόκαμπο 11.00 – 11.45 (Αγροτικό Ιατρείο)

– Νέα Σάντα 12.15 – 13.30 (Κτήριο Συλλόγου Γυναικών Νέας Σάντας)

– Χέρσο 14.00 – 14.45 (π. αναψυκτήριο)

– Μουριές 15.00 – 16.00 (Αγροτικό Ιατρείο).

* Οι ώρες προσέλευσης στους ενδιάμεσους σταθμούς είναι ενδεικτικές, όπως διευκρινίζει σε σχετικό ενημερωτικό έγγραφο η 4η ΥΠΕ, και εξαρτώνται από την προσέλευση των πολιτών και τις καιρικές συνθήκες.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Καλύτερος συντονισμός

Δεν γνωρίζουμε τίνος ευθύνη ήταν, αλλά η διοργάνωση δύο εκδηλώσεων στα όρια του δήμου Κιλκίς περίπου την ίδια ώρα και […]

Μηνιαίος απολογισμός της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας στην oδική ασφάλεια

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας δημοσιεύει συνολικά στατιστικά στοιχεία που αφορούν σε θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης […]