Γενικά

Κατά της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού το σωματείου εργαζομένων Γ.Ν – Κ .Υ Γουμένισσας

ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΟΥΜΕΝΙΣΣΑΣ

Το διοικητικό συμβούλιο του σωματείου εργαζομένων Γ.Ν – Κ .Υ Γουμένισσας τάχθηκε ομόφωνα, από την πρώτη στιγμή, κατά του μέτρου της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού των Υγειονομικών, αποφασίζοντας πως η εν λόγω υποχρεωτικότητα διχάζει, διαχωρίζει και στοχοποιεί τον κλάδο μας.

Είμαστε υπέρ του εμβολιαστικού κινήματος,κατά όμως της υποχρεωτικότητας που καταπατά τα Δημοκρατικά μας δικαιώματα και άπτεται των προσωπικών δεδομένων των εργαζομένων.

Σε καμία περίπτωση δεν θα αποδεχθούμε τον διαχωρισμό των Συναδέλφων μας και το καθεστώς εκφοβισμού περί αναστολής καθηκόντων.

Συμμετείχαμε στις κινητοποιήσεις που εξήγγειλε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Δημοσίων Νοσοκομείων (ΠΟΕΔΗΝ) για την επιβολή της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού των υγειονομικών και προτιθέμεθα να αντιδράσουμε στο μέλλον με κάθε νόμιμο μέσο.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΕΛΛΑ ΠΑΠΑΚΑΡΜΕΖΗ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ

Περισσότερα

Τα τείχη της μικροψυχίας όσο και να υψωθούν δεν κρύβουν την αλήθεια – Απάντηση του δημάρχου Κιλκίς σε ανυπόστατες και κακόβουλες αιτιάσεις

Η στρεβλή και παραποιημένη εικόνα που αποπειρώνται να επιβάλλουν οι θιασώτες του χάους ώστε να δημιουργήσουν συσκότιση, να καταλύσουν τους […]

Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης