Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Συνάντηση κτηνοτρόφων

Ο πρόεδρος του κτηνοτροφικού συλλόγου Κιλκίς και Παιονίας, Θωμάς Καρυπίδης, συναντήθηκε με τον πρόεδρο του αγροτικού συνεταιρισμού δημητριακών και κτηνοτροφικών προϊόντων Καστοριάς, Δημήτρη Μόσχο, τον πρόεδρο των αιγοπροβατοτρόφων επαρχίας Λαγκαδά, Δημήτρη Στραζέμη, τον αντιπρόεδρο Κωνσταντίνο Δίκα και τον ταμία Απόστολο Σασάκαρη, στην πανελλαδική συνάντηση όλων των κλάδων της κτηνοτροφίας στον Τύρναβο.

Στην συνάντηση έδωσαν βροντερό παρόν περισσότεροι από 120 κτηνοτρόφοι, κατά βάση εκπρόσωποι συλλόγων και συνεταιριστικών οργανώσεων, οι οποίοι έμειναν πιστοί στην ατζέντα των διοργανωτών, προτάσσοντας δύο θέματα:

Το κόστος των ζωοτροφών και την επιδότησή τους.

Την κατανομή των βοσκοτόπων και τα δικαιώματα από το Εθνικό Απόθεμα.

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

«Λεκιασμένη»… επικράτηση!

Μπορεί η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ (προσκείμενη στην Ν.Δ.) να ήταν η νικήτρια στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου εκπαιδευτικών της […]

Δείτε ακόμα