Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

«Καρφί» ή… «φιλοφρόνηση»;

Κάποια στιγμή κατά την διάρκεια της συζήτησης επί του θέμαντος της χρήσης των δημοτικών οχημάτων κατά την συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της Δευτέρας 18.2.19 ο Σισμανίδης είπε και κάτι άλλο στον Τονικίδη:

«Στην τωρινή προεκλογική περίοδο είστε πιο «σκληρός» από…όλη την πενταετία κατά την οποία είστε αντιπολίτευση»!

Τώρα αυτό ήταν «καρφί» ή … «φιλοφρόνηση»;

Περισσότερα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

Δείτε ακόμα