Ελλάδα

«Καψόνια» στους ιδιοκτήτες ακινήτων με τις αποζημιώσεις

Από χίλια κύματα πέρασαν οι αποζημιώσεις των ιδιοκτητών για τα χαμένα ενοίκια με την περιπέτειά τους να έχει αίσιο τέλος καθώς από χθες άρχισε να πιστώνεται στους λογαριασμούς τους, το 50% του ποσού που έχασαν από την υποχρεωτική μείωση του μισθώματος τον Νοέμβριο.

Οι καθυστερήσεις στην εκκαθάριση των αιτήσεων αποζημίωσης COVID-19 έχουν σαν αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες που εισπράττουν -κάθε μήνα- «πετσοκομμένα» ενοίκια, (έχοντας την ελπίδα για αποζημίωση από το κράτος), να πρέπει να επιστρατεύσουν τεράστια αποθέματα υπομονής για να διαπιστώσουν εάν ο ενοικιαστής τους ήταν τελικά δικαιούχος της μείωσης. Η αναμονή έφτασε ακόμα και τους τρεις μήνες.

«Υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση με τις αποζημιώσεις εξαιτίας των διορθώσεων, των παρατάσεων και του πανικού που επικράτησε με τις δηλώσεις COVID της ΑΑΔΕ», επισημαίνει ο πρόεδρος της Ένωσης Ιδιοκτητών Ακινήτων Θεσσαλονίκης και αντιπρόεδρος της ΠΟΜΙΔΑ, Κωνσταντίνος Χαϊδούτης. «Τελικά εμείς είμαστε οι αποδέκτες της πίκρας, καθώς πέρα από τα χαμένα ενοίκια αργεί και η βοήθεια από το κράτος», συμπληρώνει.

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

Περισσότερα

Μηνιαίος απολογισμός της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας στην oδική ασφάλεια

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας δημοσιεύει συνολικά στατιστικά στοιχεία που αφορούν σε θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης […]

Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης