Αθλητισμός

Καλή αρχή νέας περιόδου για Δ.Παυλίδη και Κ.Ζάλτο

Πολύ καλές επιδόσεις και πρωτιές σε σημαντικούς αγώνες «σημάδεψαν» την έναρξη της νέας αγωνιστικής περιόδου για τους Κιλκισιώτες ρίπτες Δημήτρη Παυλίδη και Κωνσταντίνο Ζάλτο, που σπουδάζουν με αθλητικές υποτροφίες στις ΗΠΑ.

Ο Παυλίδης, αθλητής του Αίαντος Κιλκίς και κάτοχος της πανελλήνιας επίδοσης στην δισκοβολία (64,90μ.), που σπουδάζει στο πανεπιστήμιο της Κάνσας Σίτυ, συμμετέσχε σε πανεπιστημιακούς αγώνες στην πόλη Τουτσόν της Αριζόνας και πρώτευσε στο εν λόγω αγώνισμα με 58,85μ..

Μία επίδοση ελπιδοφόρα σε σχέση με το χρονικό σημείο προετοιμασίας του εν όψει των φετινών μεγάλων διοργανώσεων, πανελληνίων και διεθνών, με αποκορύφωμα εκείνες της διεκδίκησης της πρόκρισης στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού.

Με τη σειρά του ο Ζάλτος του ΓΣ Μανδρών, φοιτής του πανεπιστημίου της Μινεσότα, ο οποίος στο πλαίσιο της ίδιας επιδίωξης δεν θα αγωνισθεί φέτος σε καμμία πανεπιστημιακή διοργάνωση, πρώτευσε στην σφυροβολία διασυλλογικών αγώνων επαγγελματιών αθλητών στο Μαϊάμι της Φλώριδας με 73,86μ.. Και στην περίπτωσή του η επίδοση κρίνεται για τους ίδιους λόγους ελπιδοφόρα.

Και τα δύο στελέχη του κιλκισιώτικου αθλητισμού έδειξαν, με τις ανωτέρω επιδόσεις και επιτυχίες, ότι βρίσκονται πλέον σε σημείο αναγνώρισης και καταξίωσης, το οποίο υπερβαίνει κατά πολύ τα όρια του νομού, έχοντας φτάσει στο να «μετρούν» όχι απλώς σε πανελλήνιο επίπεδο αλλά και διεθνώς.

Περισσότερα

Ο Δημήτρης Παυλίδης νικητής στη δισκοβολία στο μίτινγκ της Ιερουσαλήμ με βολή στα 63,14 μέτρα

Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε o κορυφαίος Έλληνας δισκοβόλος Δημήτρης Παυλίδης στο διεθνές μίτινγκ «Grand Slam Jerusalem 2026» κατηγορίας Β, στην Ιερουσαλήμ, κατακτώντας […]

Δείτε ακόμα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης