Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Και αυτοί… πού ήταν;

«Δεν έγιναν όσα υποσχέθηκε η διοίκηση του δήμου Κιλκίς».

Γιατί;

Έγινε ο,τιδήποτε σημαντικό στο Κιλκίς τα τελευταία… πολλά χρόνια;

Και αυτοί, πού είδαν να γίνεται κάτι στο παρελθόν, ώστε να το έχουν ως στοιχείο σύγκρισης με το σήμερα;

Και, το κυριότερο, τι έχουν κάνει… επί δεκαετίες ΑΥΤΟΙ, ώστε να αλλάξει το Κιλκίς προς το καλύτερο;

Μήπως κάποιος πρέπει να τους πει, ότι στην περίπτωσή τους ισχύει απολύτως το κρείττον το σιγάν», και όχι… το «ομιλείν» ή, για την ακρίβεια… το «λαλείν;

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Δείτε ακόμα