Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Ημουνα νιός και γέρασα

Το νέο γηροκομείο του Κιλκίς θα είναι ενδεχομένως το μοναδικό ίσως ίδρυμα στην χώρα μας που όταν επιτέλους λειτουργήσει θα φιλοξενεί μεταξύ άλλων και ηλικιωμένους Κιλκισιώτες, πρόσωπα με μνήμες από τα νεανικά τους χρόνια στο ξεκίνημα της ανέγερσης του.

Και το λέμε αυτό γιατί έτσι όπως εξελίσσεται η υπόθεση καθυστέρησης έναρξης της λειτουργίας το ενδεχόμενο αυτό χάνει την αξία του ανεκδότου, όπως συμβαίνει και με την υπόθεση ολοκλήρωσης της οδικής σύνδεσης του Κιλκίς με την Εγνατία Οδό στο τμήμα Ν.Σάντας – Ασσήρου.

Ενας δρόμος που δημοπρατήθηκε εν έτη 2011 και ακόμη, δεκατρία χρόνια μετά, αυτός το οδικό τμήμα δεν έχει ολοκληρωθεί μέχρι σήμερα.

Υπομονή και προσευχή αδελφοί ημών !!!

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα