Γενικά

Ημερήσια εκδρομή του περιβαλλοντικού συλλόγου περιπατητών

Ημερήσια εκδρομή στο σπήλαιο Αγγίτη και στο δάσος Ελατιάς νομού Δράμας διοργανώνει ο περιβαλλοντικός σύλλογος περιπατητών Κιλκίς.
Η εκδρομή θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 11.10.15, με ώρα αναχώρησης 7 το πρωί, μπροστά από την πλατεία Ειρήνης.
Γιά περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής ισχύει το τηλέφωνο 6978 745865 (Χρήστο Ανδρεανίδη).

Περισσότερα

Ανοιχτή επιστολή Επιμορφωτικής για το “ατυχές συμβάν” της αποχώρησης των Γεωργαντά-Κυριακίδη από την εκδήλωση της Θρακικής Εστίας

Ένα «ατυχές συμβάν», έλαβε χώρα κατά την εκδήλωση «Μάθε Τέχνη κι άστηνε» της Θρακικής Εστίας την περασμένη Κυριακή στο Συνεδριακό […]

Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]