Αθλητισμός

Με ημερίδα τέκβον – ντο ξεκίνησε ο Άθλος Κιλκίς γιά την νέα χρονιά (Φώτο)

Με ημερίδα τέκβον-ντο εκπαιδευτικού χαρακτήρα ξεκίνησε η νέα περίοδος αθλητικής και αγωνιστικής δραστηριότητας του ΑΣ “Αθλου Κιλκίς”.

Η ημερίδα, με συμμετοχή του ΑΣ Άλμπατρος Θεσσαλονίκης, πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 4-10-20, στις εγκαταστάσεις του Άθλου, με τήρηση όλων των πρωτοκόλλων κατά της διασποράς του νέου κορωνοϊού
Στο σχετικό νημερωτικό δελτίο αναφέρονται, μεταξύ άλλων, και τα εξής:

« …Η συμμετοχή φίλων αθλητών αλλά και του φιλάθλου κόσμου ήταν άξια των προσδοκιών όλων.

Οι φιλικοί αγώνες προπόνησης ξεκίνησαν με τους μικρούς αθλητές στο τατάμι να εντυπωσιάζουν με τις αθλητικές επιδόσεις τους, ενώ ακολούθησαν οι αγώνες αθλητών μεγαλυτέρων ηλικιών.

Σε όλους τους αθλητές απονεμήθηκαν αναμνηστικά διπλώματα και μετάλλια.

Μετά το πέρας ο προπονητής του συλλόγου Κωνσταντίνος Πουντζουκίδης ευχαρίστησε τους υπευθύνους του ΑΣ Άλμπατρος και την προπονήτρια Άννα Παπαϊωάννου καθώς και τους αθλητές της για την ανταπόκρισή τους στην πρόσκληση».

Περισσότερα

Ο Δημήτρης Παυλίδης νικητής στη δισκοβολία στο μίτινγκ της Ιερουσαλήμ με βολή στα 63,14 μέτρα

Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε o κορυφαίος Έλληνας δισκοβόλος Δημήτρης Παυλίδης στο διεθνές μίτινγκ «Grand Slam Jerusalem 2026» κατηγορίας Β, στην Ιερουσαλήμ, κατακτώντας […]

Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]