Οικονομία

Ικανοποίηση Κ.Σιωνίδη για ελέγχους στα Τελωνεία

“Με ικανοποίηση δεχθήκαμε την ανακοίνωση του υφυπουργού Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλου, σε ημερίδα του Επιμελητηρίου Φλώρινας, σχετικά με την σύσταση φορέα που θα δραστηριοποιείται στους συνοριακούς σταθμούς της χώρας με αντικείμενο τον έλεγχο των διακινούμενων εμπορευμάτων, το ΚΤΕΟ των διερχόμενων οχημάτων και την είσπραξη υπέρ των δήμων των ανείσπρακτων παραβάσεων Κ.Ο.Κ.”

Αυτό τονίζει σε δήλωσή του ο δήμαρχος Παιονίας, Κώστας Σιωνίδης, προσθέτοντας τα εξής:

“Με την λειτουργία αυτής της υπηρεσίας οι δήμοι της παραμεθορίου όπως ο δικός μας δήμος Παιονίας, θα ωφεληθούν πολλαπλά καθότι οι έλεγχοι θα περιορίσουν το παραεμπόριο ,θα ενισχύσουν την οδική ασφάλεια και θα επιδράσουν θετικά στα έσοδα των δήμων.

Είναι αδιανόητο οι Έλληνες οδηγοί να τηρούν τον νόμο και να πληρώνουν πρόστιμα από παραβάσεις ΚΟΚ και ταυτόχρονα οι αλλοδαποί διερχόμενοι οδηγοί να απολαμβάνουν ένα καθεστώς ατιμωρησίας.”

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Καλύτερος συντονισμός

Δεν γνωρίζουμε τίνος ευθύνη ήταν, αλλά η διοργάνωση δύο εκδηλώσεων στα όρια του δήμου Κιλκίς περίπου την ίδια ώρα και […]

Μηνιαίος απολογισμός της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας στην oδική ασφάλεια

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας δημοσιεύει συνολικά στατιστικά στοιχεία που αφορούν σε θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης […]