Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

«Γρηγορείτε»

Μπορεί οι πρόσφατες εξελίξεις γύρω από την μη κατάργηση του καταστήματος Αξιούπολης του ΙΚΑ να είναι ενθαρρυντικές, όμως αυτό δεν σημαίνει, ότι το θέμα έχει λήξει οριστικώς.

Γι’ αυτό οι τοπικοί διοικούντες θα πρέπει να έχουν τα «μάτια» τους ανοικτά.

Και τούτο διότι η πρόσφατη απόφαση του διοικητή του ΙΚΑ/ΕΤΑΜ θέτει ωρισμένες προϋποθέσεις σχετικώς με την αποφυγή ενός τέτοιου ενδεχομένου και δεν «κλείνει» το θέμα οριστικώς.

Γι’ αυτό λοιπόν «γρηγορείτε και προσεύχεσθε» που θα έλεγε και ο Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός.

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα