Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

«Γρηγορείτε» για το ΙΚΑ

Ένα από τα θέματα, που συζητήθηκαν κατά την τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Παιονίας, είναι και αυτό που αφορά στην συγχώνευση του ΙΚΑ Αξιούπολης με αυτό του Κιλκίς, που συνιστά ουσιαστικώς την πλήρη υποβάθμιση του πρώτου, και που πριν από λίγο καιρό είχε επαναφέρει στην δημοσιότητα με σχετικό του αναλυτικό ρεπορτάζ ο «Μαχητής».

Αιτία να ξανασυζητηθεί το θέμα και να διαπιστωθεί η ομόθυμη στάση όλων των πτερύγων των δημοτικών συνδυασμών στην αποφυγή ενός τέτοιου ενδεχομένου αλλά και της στάσης που θα πρέπει να τηρηθεί, υπήρξε η αναφορά του κ. Σιωνίδη ότι το θέμα απασχόλησε εσχάτως στο υψηλότερο επίπεδο την διοίκηση του οργανισμού.

Το είχαμε αναφέρει και τότε και το επαναλαμβάνουμε και τώρα: «Γρηγορείτε και προσεύχεσθε».

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

«Λεκιασμένη»… επικράτηση!

Μπορεί η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ (προσκείμενη στην Ν.Δ.) να ήταν η νικήτρια στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου εκπαιδευτικών της […]

Δείτε ακόμα